Despois de unha noite aloucada do dia 24 donde os fogos e a queima da facháda gótica da catedral de Santiago dan a benvida o dia da patria o cal xa pola tarde (do 25) sen intención de facer nada alá fomos a pasear e ver os/as turistas pola zona vella da cidade.
Santiago vestiuse de gala para recibir a tanta xente. Os que me conocerán sabrán que sempre digo que o Santiago mais bonito é cando está mollado e foi no medio do verán cando tivo que chover para que os turistas vexan esas pedras milenarias todas molladas e relucindo para a ocasión. Xa non faltaba nada, cando de pronto encontramos a unha amiga que viña con duas italianas. Esa mestizaxe de idiomas que habia no ambiente era especial.
Alá nos fomos cara o Franco (zona de restaurantes, de viños e marisco en escaparates) a tomar uns ribeiros con esas mozas que balbuceaban algo de español. Pimentos de padrón, almejas, mexillons e como non, regados con un bo viño branco. Mais tarde deixamos as rapazas e ainda con un pouco de fame alá fomos a por unhas navallas, unha de polvo a feira e unha de raxo, viño e brindando con un chupito de LicorK.
Saimos e cara a Quintana. Milladoiro en concerto. Un dos grupos que mais proxección internacional ten da nosa música. Uns pesos pesados do folclore galego.
Seguimos o pouco cara a zona nova e achegándonos a praza do toural escoitamos un rebumbio de festa, troula e algarabio todo provocado por un "cativo" tocando a bateria a dolor... cando chegamos a que tiñan montado uns tal Turres Band. Uns instrumentistas de vento acompañados por unha bateria e un percusionista facendo versions e temas a lo Ska en forma de charanga, incluso unha muñeira-Ska. Sen duda... A OSTIA!!
Esperamos que rematase e despois de recargar pilas cara a alameda a escoitar a orquesta. Non tiña nada de especial pero ali botamos un anaco escoitando versións de Amaral e Fito.
Mais tarde chegamos o campillo donde tamén habia actuacións. Chegamos e sorpresa nosa que estaban actuando Berrogüetto, outro de eses grupos que levan moitos anos dando alegrias o folclore galego. Pillamos uns cacharros e pa diante de todo. Non seria o mellor da noite, pero aproximabase. Un dos temas que mais me gustaron foi este.
Esperamos a que rematase e de volta pa zona vella a tomarlle a última.
Sen contalo pasamos o dia grande de Santiago do mais folk e variado. Espero que outros anos sexan asi ou mellor.
27 de julio de 2008
22 de julio de 2008
Raña vuelve a los podios
Hace mucho que el triatleta de Ordes no nos daba alegrías, y que menos hacerlo que en vísperas de los JJOO. Esta noticia me parece relevante porque cuenta un poco lo que han sido los últimos cuatro años, que ademas de las roturas que cuenta, el chaval tuvo muchos mas problemas de salud. Me alegro mucho de que estés otra vez ahí arriba Iván. Ahora solo falta alcanzar a tu compañero Gomez Noya, que es el principal favorito para los Juegos y campeón del Mundo de Triatlón.
fuente : marca.com
Raña: "Es uno de los mejores días de mi vida"
Iván Raña declaró tras ganar la Copa del Mundo de Kitzbühel, última cita internacional previa a los Juegos Olímpicos de Pekín, que era uno de los "mejores días" de su vida después de haber tenido "muchos problemas" en los últimos cuatro años.
"Tuve muchos problemas, me rompí la nariz, los tobillos... no pude entrenar como quería estos cuatro años", explicó Raña, que reconoció que el regreso "es muy duro". "No me lo puedo creer porque es mucho entrenamiento, sesiones duras, malos momentos, así que estoy aquí y estoy muy feliz", comentó.
Sobre la carrera, el campeón del Mundo en Cancún en 2002 explicó que no se esperaba este resultado: "He salido pensando que podría aguantar cinco, seis o siete kilómetros, no sabía, y al final he podido aguantar toda la carrera, la verdad es que estoy muy contento porque es uno de los días más felices que tengo en mi carrera deportiva, ya que después de Atenas he tenido muchos problemas, y la vuelta es siempre muy difícil".
El gallego se mostró consciente de que su carrera y su "rendimiento en pista han sido realmente buenos". "Después de la parte de ciclismo, a veces, no podía correr como quería", lamentó, a pesar de estar "muy satisfecho".
Iván Raña -que no ganaba una prueba de la Copa del Mundo desde 2003- hizo hincapié en que este resultado es "muy importante" para su confianza en sí mismo: "Es muy importante para mi seguridad, para mi mente y mi alma, en cuanto a mi seguridad ahora estoy muy fuerte", insistió el triatleta, que piensa que para su cuerpo no es tan relevante porque sabe que tiene "una buena forma".
Gracias a esta victoria, Raña viajará a los Juegos Olímpicos de Pekín -donde representará a España junto a Javier Gómez Noya- el 19 de agosto con la moral muy alta: "Puedo entrenar duro, y dar el máximo en las carreras, así que estoy muy motivado".
fuente : marca.com
Suscribirse a:
Entradas (Atom)